Merhaba 6 ay olmamiza 3 gun var diş donemimiz cok kotu geciyor.zaten gazliydik dune kadar gazla kolikle ugrasiyorduk,gaz bitti gibi dedik,bu seferde diş basladi,eli surekli agzinda,salyalar,aglamalar,aksama kadar agliyor😢cok yoruldum kizlar,kafasi yaniyor surekli terliyor,duşunu aldiriyorum,gerekirse 2 gunde gerekirse gunde havanin sicakligina gore,dişine granul almistim,tetagil,hepsini kullandik,peke bi işe yaramiyor gibi,kasiyicilar aldim,onlari buzluga koyup serinlesin diye biraz bekledikten sonra veriorum,jel aldim,nurse harways,akliniza ne geliorsa hepsini yaptim,ama hala agliyor,oncedende vardida,bu kadar degildi,son 4 gundur cok fenayiz,kolik gibiyiz,hep kucakta,ne yapsam yaaa,gece yatarken calpol agri kesici vermek zorunda kaldim,biraz rahatlar belki uyusun en azindan diye,gunduz hic uyumadi.😢