3MelekAnnesi3 Kızlar burdan ogluma isimli tulum yaptırcam fiyat hakkında bilgim yok ama buraya sordum 50 dedi bana uygun geldi acaba sahtekar mı diye düşündüm bide siz inceler misiniz rica etsem https://instagram.com/susluemzikler?utm_medium=copy_link
Cicismoms 3MelekAnnesi3 Angelbtk yaptırmıştım çok güzeldi istersen bir bak Ödeme sadece havale EFT yazıyo. Kapıda ödeme yok şeffaf kargo yok. Çiçek sepeti uygulamasında da çok uygun fiyatlı var ordan bak hem guvenilir
Aliye07 3MelekAnnesi3 Böyle sayfalara güvensizliğin olduğu zaman sağ üstte üç nokta var bu hesap hakkında diye oraya bakarak daha önceki isimleri felan varsa ne zaman sayfayı açtığı hep oradan anlayabilirsin güvenilirliğini canım 😊