Merhabalar tecrübeleriniz benim için çok önemli lütfen yardımcı olur musunu. 4 ay 13 günlük oğlum bu güne kadar anne sütü aldı sadece. Öğretmenim haftanın 3 günü öğleye kadar okula gidiyorum. Önceleri süt sağıp bırakıyordum. Şimdi ancak doyuyor ekstra sağım yapmak için ac bırakmam gerekiyor. Göğsüm pompayi sevmiyor en fazla 60 cc tek göğüsten saatlerce sağım yaparsam biriktiryorum. Formül mama vermek istedim gittiğim günler günde bir defa. Ama hangisini vereceğim bilemiyorum. Aptamil aldim burnundan fışkırarak kusturdu. Evolvia aldim içmiyor. 15 gün sonra tadimlara geçmek istiyorum. Ama ana öğünü anne sütü olsun istiyorum. Ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım 😣 önereceğiniz mama var mi tadı güzel olan. Ayrıca bu ay sadece 400 gr kilo almış uzun oldu k.bakmayin