alerjikbebekanasi Dediğinizin aynısı benim bebeğimde de oluyor bezini unutup biraz uzun bıraktığımda. 2 hafta önce inanılmaz bir şekilde poposuna kadar çıkmıştı. Doktorumuza göründük, bezin etkisi de olabilir diyip bezi değiştirmemi önerdi. Travacort ve bir tane daha merhem yazdı. Onları kullandık geçti. bazen yine onlardan gördüğümde hemen travacort kullanıveriyorum bir şeylik kalmıyor.