Benim bebeğim 6 buçuk aylık şuan 9 kilo boyu da 68 cm. Doktorumuz hep kilosu gayet iyi dedi. Çok şükür. Ama gel gör ki benim annem, babam, kayınvalidem ne zaman kucaklarına alsalar kuş gibi bu kız diyor. Muz yedir, cici bebe yedir kilo alsın diyorlar. Annem bir keresinde çocuğuma bakıp gözleri çukura düşmüş dedi ya. Demem o ki, kimin ne dediğine takılmamak gerekiyormuş. Konuştukları bir kulağımdan giriyor diğerinden çıkıyor, yapacak bir şey yok 🤷🏻♀️