Duru33 3 gündür bi gözü sulu beze ılık su döküp gözüne koyuyorm siliyorm damla verdiler sanah akşam aile hekimi geçer dedi ama henüz bi değişme yok neden olabilir acaba🙈
bilgemira Duru33 benim kiz da oyle oldu kendi sutumle temizledim 2 gune gecti sütünü de sık az hemen geciyor
mucizelerimhu Duru33 Hmm benim bebeğimde 2 aylıkken sarı su akmıştı doktor gözyaşı kanali açılmamiş ondan dedi damla verdi masaj yap geçer dedi yaptım geçti belki seninde öyledir dedim