İlerlemeden Olmasını Tavsiye Ederim Eşimde Oldu Ama Doğuştan Olduğu İçin Bağırsağının Bi Bölümüne Yapışmıştı ve Kısırlık Riski Taşıyordu. Geciktirmeden Olsun Eşiniz Korkmayın Ameliyattan Sonra Bol Bol Rif Ampül ve Serum Uygulayın Çabuk İyileşiyor Geçmiş Olsun