Günaydın canım anneler❤️
Bebeğim 4 aylık oldu, kolik olmasada cok gazlı bi bebekti cok sükür eskisi gibi değiliz kendi kendine gaz çıkartıyor. Ben ilk zamanlar gaz yapar korkusuyla asla bakliyat yiyemedim ama canım deli gibi yesil mercimek yemeği çekiyor. 🤦🏼♀️ Yapmadan önce kaynatsam, piserken kimyon eklesem bebeğime gaz yapar mı tecrübeli anneler yazabilir mi 🙏🏻 şimdiden yanıt veren herkese teşekkür ederim🤍