vize25 1 buçuk yaşında kızımın saçları dökülüyor. Gelişimi gayet iyi. Saçlarının ön kısmının rengi açılmaya başladı. Bununla ilgili olabilir mi? Böyle bir şey yaşayan var mı?
Mervegem vize25 Vitamin eksikliğidir canım bu yaslarda saç dökülmesi olmuyor. Yada doğduğundan beri sacını hhiç krsmediysen bebek saclarını atıyo da olabilir
vize25 Cheddar Başka bir belirtisi olur mu vücutta peki sadece saç dökülmesiyle de anlaşılır mı bilginiz var mo
vize25 Mervegem Benim de aklıma geldi ama iştahsız bir bebek değil, 13 kilo.Vitamin takviyesi de kullanıyoruz. Kafam çok karıştı.
Cheddar vize25 zaten olmayabilir. Benim kızda hiç belirti yoktu ama demir seviyesi düşük çıktı 😊 o yüzden kan tahlilinde varsa sıkıntı anlaşılır. Çünkü bu aylarda saç dökülmesi olmaz