aLmisMomSs normal ekmeği elimizden kapıyor, vermiyorum,kahvaltımızı yapamıyoruz ağlaması dan,bize vuruyor ya da ayaklarımızı masanın altından ısırıyor. O yüzden vermek zorunda kalıyorum,isirinca baya acıtıyor, ekmeğin tadını seviyor.Tam buğday ekmeğinden de unundan da tiksiniyor.Ne denediysem sevdiremedim.1 yaş 2 haftalık.