Neclan Merhabalar kızım 4aylik oldu emziriyorum kilo vermek istiyorum süt azalır diye diyet yapmadım diyetisyen kilo veren var mı sütte azalma oldu mu
Sucukluyumurtaa Neclan ben verdim. Daha küçük bebeğiniz bencede diyet yapmayın😃 6. Aydan sonra baya fark etmeye başlıyor. 49 kg ile hamile kaldım 68 kg ile doguma gittim ki sezaryen oldu. 52 kiloyum suan. İdeal kılomdayım😀 vermekte almakta istemiyorum. Zamanla gider.
Aybersa Neclan ben verdim, doğuma 69 il girdim, 10. Günümde 57 e düştüm sanırım koruyorum dur, bol su içtim sürekli sadece, süt için yararlı şeyler yerseniz etkilemez diye düşünüyorum,ben de aman aman yemiyordum o.zamanlar sütüm vardi
Naylonbranda Neclan bol su,hamur işinden uzak durun,tatlı şeyler yemeyin gider,52 ile hamile kaldım 61 ile doğuma girdim şuan 50/51kiloyum
Neclan Sucukluyumurtaa benimde sezeryan 80 ile doğuma gittim doğum dan SONRA 70lere indim verdim süt olsun diye yiye yiye gene ,80. Oldum
Morcivert061 Neclan sağlıklı şeyler yerseniz hem kilo verir hemde sütünüz artar. İlk emzirirken farketmemişim bunu 2.doğumumdan snra farkettim 28 gün önce doğum yaptım normal kilomun altına düştüm ve sütüm hiç azalmadı. Diyet olarak düşünmeyin
Sucukluyumurtaa Neclan ne yiyorsunuz bilemedim. Sağlıklı beslenırsenız hepsı gider. Şeker süt yapar şeker yiyeyim yapmayın. Ondan olmuştur. Ama gidiyor zamanla stres yapmayın
Karanelo Ben 64 ile hamile kaldım hamileliğin ilk 3 ayında 62ye düştüm . Doğuma 69 ile girdim. Doğum yaptım 64 kiloydum . Şuan 61 kiloyum . Göbeğim yok hiç . Git gide daha da veriyorum