Kızlar oglumun kanında enfeksiyon çıktı hafif derecede bir de idrarda lökosit görüldü doktor antibiyotik ve ates düşürücü yazdı. Serum yedikten sonra ateşi hiç çıkmadı sadece antibiyotigi versem sorun olur mu? Ateşi olmadığı için ateş düşürücü vermesem.