Deletedmom090 8 aylık bi kız bebeğim var ve çok iştahlıydı aslında hiç sorun çıkarmadı bana. Diş süreci yaşadık o zamanlarda iştahsızdı ama şimdi dişleri hep patladı ve hala yemek yemiyor asla yediremiyorum kitliyor resmen ağzını. Özellikle en sevdiklerini yapıyorum ama nafile. Çok üzülüyorum artık ne yapabilirim 😒
Asellina Deletedmom090 çorba yapıp biberonla verebilirsn ama hafif suku yap bide ilik suyu kullan çorbalarında
Elifasel Deletedmom090 benim kizimda 6 ay 20 gunlukken oyle bi donem gecirdi 2 3 gun surdu kendine gelmesi oda hicbisey yemedi ama sonradan duzeldi cok sukur ama dislerde hala gelen giden yok