Hanımlar 20 gün oldu normal doğum yaptım dışta 1 dikişim var ama içeriyi komple dikti doktor özel hastanede Prof da doğum yaptım fakat dikişlerim ağrıyor oturunca yürüyünce ve en önemlisi idrardan sonra yanma oluyor özellikle geceleri gündüz sık su içiyorum sürekli gidiyorum yanma olmuyor ama gece susuzluktan mı anlamadım yanma oluyor az idrar da sizde de oldu mu ?