Sadece emmek istiyor ilk ik gıdaya geçtiğimiz zaman ne güzel yerdi çorba yapardım ne güzel yerdi içerdi yumurta yani verebileceğim herşeyi yerdi ama artık yemiyor sadcee emmek istiyor çorba veriyorum geri tukuruyor meyvelerden de muzu seviyor onu yiyor
Birde sormak istediğim bir şey daha var eline alıp birşeyleri yemek istediği zaman korkuyorum ben veremiyorum verebilirmiyim birşey olur mu acaba sizler veriyormusunuz