Bize uyandır dediler cocuk 17ni aylık hala uyanıyor. Arkadssımamuyandırma bırak dedım onun kızı 15 aylık kesintisiz uyuyor cunku bu sekılde ilerledi. Normalde 3 4 saat bir emzirmek lazımmış canım bızede ole dediler ben cocugu uyandırdım uyandırdım hatta uyanmadı cımcıklerdık cocuk alıstı sımdı uyumuyor