Merhaba arkadaşlar 2 ay 20 günlük bebeğim var. Dün gece en son 12 gibi emzirdim uyudu bu sabah 6 buçukta uyandı ilk defa bu kadar uzun uyudu. Altını açtığımda hiç idrar yoktu çok az kaka vardı. Biraz emdi uyumaya devam ediyor meme vermeye çalışırken öksürdü sonra kustu baya. Ama memede almıyor şimdi hala uyuyor bir sıkıntı olabilir mi normal mi acaba