Derin34_ tabi şöyle anlatiyim. 🌸
Doğum yaptığım hastanede sünnet indirimi olcaktı fakat etrafımızdakiler sürekli tuzla devlet hastanesini tavsiye etti hemen sıra aldık gidip gördük gerçekten cok tertipli ve temiz. Gittiğimiz gün kan tahlili alındı ve aynı gün sünnet oldu oğlum. İkinci gün hiç sünnet olmamış gibiydi🧡 çok şükür.
Bizden sonra 3 arkadasımız da bizim tavsiyemizle orada yaptırdı. Bu arada bebeğim 4 aylıkken oldu.