MrvUras inşallah sizinki kolay gecer kuzum her bebek farklı tepkiler verıyor atak donemınde oglum mesela 4.ay atagında hıc yormadı benı hıc bır degısıklık olmadı ama bu 8.ay atagı mahvettı beni sinir hastası oldum resmen sabah aksam hep bır aglamak mız mız altını degısecem yatırdığım dk dönüp duruyor ben düzeltıyorm kalkıp emekleyıp gıdıyor aglaya aglaya basımdan asagı ter inerdi altını degısıp ustunu giydirene kadar gece sureklı uyandı gazı var gıbı kıvranır durur uykudan esnemekten agzı yırtılır dı ayagımda sallamak için yatırırdm dönerdi ayakları ile benı tekmelerdi aglardı bu aradada esnemekten bır hal olurdu besıgıne koyardım hıc uyutamazdım orda daha cok dönerdi kalkıp otururdu kucagımda gezdirip uyumayı denedm kac yerden kolumu yüzümü çizdi kanatta saclarımı yoldu corbasını getirirdim agzında bekletir cıkarıp heryere bulastırırdı banyo yapmayı seven cocuk suya gırınce aayaga kalkmaya calısıyor allahım elım ayagım bırbırıne girerdi cocugumu tutayım sumu dökeym köpükleymmi gerı cıkarırdım eşimle beraber yaptırırdk cok yordu zorladı benı canım ınsallah atak bıtınce düzelir aksi takdirde kafayı sıyıracam 😭