Merhaba hanımlar kızım 11 ay 12 günlük aynı odada yatıyoruz sabaha karşı her bebek gibi uyanıyor fakat odada ayağa kalkıp beşikte bizi görünce geri uyumuyor Ramazan’da ve bir kaç gece başka odada uyumayı denedik eşimle o zaman uyanmadı yani en geç 7e kadar uyudu. Şu anda odayı ayırma gibi bir durumum maalesef yok farklı odada yatabilirim evet ama 2 hafta sonra kayınvalidemler gelecek farklı bir odamda kalmayacak. Nasıl bir çözüm yapabilirim ne yapabilirim lütfen destek olur musunuz