aziz_sevara Ozlemasya hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür. Yavaş azar azar verdim akşam verdim uyumasına yakın. Huysuzlanmadı diğer aşılarda huysuzlanıyor du.
Yagmur46 Berrinyr bilmiyorum ki, sanırım pek işlerine gelmiyor. Yoksa bize ebe dedi yaparım diye,biz sormadan daha. Yoksa hastaneye takipli doktorumuza götürecektik. Aynen sağlık olsun inşallah 💕
Yagmur46 KmslCnn Sağlık olsun inşallah canım yaa umarım sorun olmaz. Sonuçta yaptırmayan herkes hasta olacak diye bir şey yok. Hayırlısı inşallah