Asli06 Kızlar 9 ay 3 günlük oglum var yarım saat önce yatakta yanımda emerken yataktan düştü pat dedi baktım sırt üstü yerde yatıyo kafasınıda vurmuştur yani her türlü azcık agladı şuan iyi bişeyi yok normal herşeyi çok korkuyorum bişey olurmu lütfen yardım edin
ikibebekli_anne Asli06 çok fazla düşüyorlar benimki de çok düştü, yinede düşürmemeye çalış çünkü beyin sonuçta , ama bişey olmuyor çok şükür gözlerinde bi kayma falan yoksa tuhaf bi hareketi yonsa Allah’ın izniyle bişey olmaz canısı
Mysunshines17 Asli06 Ne olur ne olmaz acile gitmenizde fayda var Allah korusun bu tip durumlarda ilk 48,saat çok önemli ki yatak yüksek demişsiniz
Prenses_annesi22 Asli06 benımde kızım 1 aylıktı duştü ana kucagından bsy olmadı sukur cubku 1 karıstı yefe yukseklıgı kafa ustu fusmustu cok korktm esım saglıkcj eve gekınce soylemıstm kzdı bana bsy olmz dıyosun ya gzlı beyın kanaması gecırırse nasıl anlıcaksın dedı.Bırdha sakn dedı bsy olursa doktora gt dedı.bnde doktora goturdum ertesı gun cok skjr bsy olmz dedıler.ama alcak dıye yuksek olursa getrn mutlaka drdıler bıdha duserse vs.bnce götürseydınız ıyı olurdu ya kaburgası catlasa ılla gozlerde kayma vs olck bsy yok bnce bıanda gıdıuor mıllet allah korusun qnlık oluyor yetısemezsenız hqstaneye dha cok vıcdan azabı cekersınız.rabbm yavrularımızı korusun her ıhtınalı gox onunde bulundurun bnce
eyvahaaneoldum Asli06 Geçmiş olsun 2 saat uyumayın şiddetli kusma falan yoksa korkulacak birşey yok allahın izni ile
Asli06 ikibebekli_anne ayy valla dün gecede uyumadı çok uykum vardı Bi anda küt sesi Bi baktım yerde çok alamadı gözlerinde filanda bişey yok şuan gülüyo oyun oynuyo çok korkuyorum valla ya nolur dua et canım ya
ikibebekli_anne Asli06 tam da öyle zamanda uykusu gelir gari ,bencede uyutma bende dua ettim sağlıkla büyütün inşallah
Asli06 Nursing_10 ya su virüs zamanıda çok gitmek istemiyorum 1 kere geçirdik covıd 2.ye nokuruz belli degil onun için korkuyorumda bekliyom dedim eyer Bi degişik lik olursa götürüyüm
Asli06 ikibebekli_anne valla uykusuda var biraz bu saatlerde kaşlar bazen ama inadına gibi uykusu var biraz