10 aylık bebeğim 7. Dişi patlattı. Gün içinde çok huzurlu hiçbir sıkıntı yok ama gece çok hafif ateş ve uykusuzluk var. 10 dakika aralıklarla ağlayarak kalkıyor memeyi her kalkışta emmiyor ağzında tutuyor öyle. Gün içinde iyiyken gecenin böyle geçmesi diş midir?