Hanımlar merhaba,
sağdığım sütümü biberonla kızıma veriyordum. Isıtmaya uğraşırken 100 ml süte yanlışlıkla su kattım biraz. Baktım 120 ml olmuş. 20 ml kaynamış su karıştı yani. 38 günlük kızım. Verilir mi sizce dökeyim mi 😢 mochiyle topladığım için az az kıyamadım😢