zynn İyi geceler. Sorum başlıkta aslında . Bebeğim 59 günlük bazen fazla olanı mı artık sindiremedigini mi kusuyor. E kusunca mantıken sıvı kaybı ve besin kaybı oluyor bu durumda tekrar emzirmeli miyim ya da ne kadar beklenmeli?
Browni_61 zynn ilk 2 ay kustu hep bebegm her yediktn snrs kustu ama ustune bida beslemedim fazlasini ciksrtiyodr die beslemedim bida suan 4.5 aylk gecti o sorunumuz fazlasini cikrtiyodur
Mom070 zynn Kendinizden düşünün kustuktan sonra açlık hissediyor musunuz? Sanmıyorum ben o yüzden tekrar vermeyin.
zynn Browni_61 Bu zamana kadar toplamda 2 defa kustu biri fışkırır tarzda biri de sızıntı şeklinde. Ben yine de birinde emin olamayip 15-20 dk sonra emzireyim dedim 2 çekti bıraktı zaten de doğru bir uygulama mi bilemedim belki doktora soran olmuştur diye yazdım. Teşekkürler 😊
Sahraligunler zynn Bnmde iki kere oldu biri çok fazla oldu biri çok az kusfuktan sonra beslemedim midesi dinlensin diye
Browni_61 zynn 2 aylik bebek 2 kez kusmuş sadece yani hazmedemektn deildr o an cok yemstr fazlasini çıkartmıştır geri verdgnzde emmeme sebebide tok oldgunu gösterir🌸
zynn Sahraligunler Gündüz ben de beslemedim ama gece emin olamadım gece uykusunu 3-4 saat uyuduğu oluyor çünkü. Fazlasını mi kusuyorlar
zynn Browni_61 Ya kusma kaynaklı birşeyi yoktur zaten dediğiniz gibi sadece şu yeniden besleme olayını merak etmiştim 🤗
zynn Mom070 Açlık hissetmiyorum ama sıvı kaybından dolayı su gereklidir ya hani onu da düşündüm 😊 su vermiyorum çünkü anne sütü sadece, vallahi annelik ne zor 🙄
Eminehalil Su kaybetmesi için günde 6 7 lere kusması ve hıc beslenmemesi gerekir spn rakte o da yeşil kustuktan sonra olur bunlarda fazla emmıdıgı için kusuyor emzırdekten sonra hemen kucagı alma hafıf baş tarafı yuksek olsun cok hafif ama
zynn harley Evet bebeğe göre değişebilir doğru diyorsunuz. Ben acaba bı standart var mıdır diye merak ettim teşekkür ederim😊
harley zynn bendd düşünüyordum kusunca çıkarıyor bütün içtiğini yine acıkır mı diye teklif ediyorum yine isterse alıyor sizde öyle yapın isterse alkr zaten
Aselipekveannesi zynn agiz dolusu kustuysa migdesi boş olunca biraz 10 dk kadar bekleyin emzirin ama az birsey kustuysa gerek yok daha dogrusu bebeginizin aclik sinyalini takip edersiniz eger aciktim emzir derse emzirirsiniz zamanla o kusmasi duzelir merak etmeyin
zynn Aselipekveannesi Evet dün sakindi aslında ama gece uykusuna devam edeceği için bekleyip emzirdim. O da emmicem demedi 😊