defneee09 bebeğimi az önce emzirdim. Yatağına yatırırken birden sıçrayıp gözleri kaydı ve donup kaldı 4-5 sn sürdü sarstım eşime bağırdım. Kendini toparladı. Şuan ağlıyorum çok korktum bu neyin nesidir. yarın doktora götüreceğim elim ayağım titriyor 😭😭😭😭
Papatya03 defneee09 endişelenmeyin uyku haliyle olan bir şeye benziyor gene de içinizi rahatlatmak için doktora götürün tabi
nurelem defneee09 canım bence böyle şeyleri sorma yoruma dayalı şeyler değil, kısa süreli nöbet vs olabilir en doğrusu doktora gitmen, çocuğunu takip et ve doktora götürmeni tavsiye ederim
helix defneee09 korkmayın bebekler böyle hareketsizlikler yapabiliyor uykuya dalma esnasında ama yine de görürün tabiki doktora , herhangi bir şey varsa erken anlamış tedavi sürecini iyileştirmiş olursunuz .Dualarım sizinle🙏
Ayazzilan defneee09 korkulacak bişey yok benimde oğlumun gözleri kayıyordu yatırırken bebeklerin refleksleri bizden 10 kat daha hassas bir anda yatırdıysanız belkide refleksten öyle yapmıştır kötü düşünmeyin
nurelem Ayazzilan Allah aakına sizin bebeğinizinki öyle diye herkesin ki refleks mi olacak. Allah korusun belki nöbet geçirdi belki nörolojik bir durumu var böyle iç rahatlatan yanlış yönlendirmeler yapmayın her şey bir anlık…
Ayazzilan defneee09 bakın daha 2 aylık 😊 benim bebeğim 4. Ayına kadar gözleri uykusunda açılıp kayıyordu elleri titriyordu yok epilepsi yok spastik dediler çok şükür hiçbiri olmadı . Sadece refleksleri bizimkiden kat kat hassas çok hızlı tepki veriyorlar
Nilcu defneee09 bence doktora götürün epileptik bir nöbet olabilir. 4-5 saniye sabit kaldı diyorsunuz. Mutlaka götürün
Ayazzilan nurelem ben doktor değilim birşey değilim burası da sağlık forumu değil tecrübelerden konuşuyoruz hadsizlik etme
Mom070 defneee09 Yarın ilk işiniz doktora götürmek olsun. Sıçraması vs normal ama göz kayması ve donup kalması bana pekte normal gelmedi.