Ayazinannesi3001 Üzüntüden neden sütün gitti balım? Doktora gitmişsin zaten birşeyi yok demiş, gözaltlarını takip et morarma falan olursa hemen git. Ama zaten birşey yok demişler Rabbim korur onu, bizimkide 1,5 aylıkken yataktan düştü sabaha kadar takip ettim sende et. Sabaha birşeyi yoksa zaten iyidir minik ki , sanmıyorum birşey olacağını. Içini ferah tut🙂