İyi geceler kızlar🙏🏻
Ben ciddi anlamda B12 yüzünden yoruldum artık. Sürekli dibe vuruyor. İğne kullanıyorum üstünden fazla zaman geçmeden yine hoppp yerlerde. Bu döngüden artık nefret ettim. B12 içeren herşeyi tüketiyorum et de çok yiyorum ama nerde hata anlamıyorum 🤦🏼♀️Bir de kötüsü bu vitamin bende aşırı kilo aldırıyor kullanmasam ölüyorum,kendime gelemiyorum 😤 Gerçekten şaştım kaldım. Ne yapayım siz söyleyin 😓