Dilekanne Arkadaslar memeden keseli 3. Gunumuz,göğsümde ağrı yok ama meme süt dolu,boşaltmam gerekiyor mu ,ne yapmalıyım,meme içindeki süt nasıl gidecek?,ağrı yoksa sağmayın diyor internette, bilgisi olanlar paylaşsın🙏
Esssma Dilekanne ağrı yoksa sağma canım çünkü sağarsan üretim devam eder😂 ağrı oldukça az az sağalirsin zaten bebeğin emmesi gibi olmuyot sen sağsan bile zamanla kesilip gidiyo
elifiii Dilekanne Bir miktar ( Az) sagım yapıp buz koyun , sonra bir çarsaf veya örtü ile sıkıca sarın göğüslerinizi. lahana yapragı bulursanız soguk soguk koyabilirsiniz. adacayı icebilirsiniz ( Hamilelik yoksa) sürekli sağmayın sagım aralıklarını açın.
Serap__ Dilekanne postunuza yorum yaptım ki daha fazla kişi görsün diye canım. Alta inmesin diye yani. Üstte kalsın deniyor burada bilginiz olsun sizinde ☺️
Serap__ Dilekanne Kendi kendine yorum yaparak. Kendi postunu kendin yanıtla ki üste çıksın daha cok kişi görsün. ☺️
EceveDenizinAnnesi Ben bıraktırırken doktoruma sorup Dostinex isimli ilacı aldım. Kalan sütü de 2 kere sağdım. Sonra kendiliğinden süt üretimi bitti.