Merhaba, 15 aylik kızım var. Bugün taşındım ve evi yerlestiremedigim için Eşim in ailesinde kalıyoruz. Kızım Eşim in babası ve erkek kardeşlerinden çok korkuyor ısrarla çocuğu aglatoyorlar alışsın öyle gelin yanına dememe rağmen. Sonra amcası geldi çocuğu zorla kucağına aldı kızım i zor susturduk. Bu zamana kadar gözüm gibi sakindim ama kucağımdan bu sefer almalarına izin verdim, bisey diyemedim. Allah belami versin ki kızım saat 11 buçuktan beri uyuyarak ağlıyor öyle böyle değil. Kahroluyorum. Daha vermeyeceğim asla aslaaaaaa…. demem o ki bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim kızım bunu nasıl atlatabilir burda bilgisi çok yuksek anneler bana cevap veriri mısınız lutfen