25 hafta 745 gr. Doğum yaptım. Şuan kro 12 düzeltilmiş 9 ay 10 günlük bebeğim. 3 ay önce kızımın kilo alımı çok yavaşladı. Büyüme geriliği var dendi. Fakat boyu uzamaya devam etti. Kronik sorunumuz kabızlık ti. Gastroloji dr. Gittik kilo alması için raporlu mama verir dendi. Gastro bizi alerji dr. Yönlendirdi tüm testler yapıldı deri testleri de dahil olmak üzere hepsi negatif. Similac alimentum verdiler. 1 ay süt ve süt ürünü vermeyin bi deneyelim dendi. Mamayı hiç bir şekilde içeremedim. Sonuçlar negatif çıkınca neden diyet yaptırıyorum diye düşündüm diyeti de yaptırmadım. E coli bakterisi ćıktı antibiyotik kullandık kaka düzeni rengi de dahil normale döndü. Ama ikaćvbittikten sonra yine kabızlık başladı. Kaka rengi siyaha yakın fitil ve Duphalac 1 2 gün etki ediyor sonra oda fayda etmiyor. Hiç kaka testi yapılmadı bize. Bende hastaneye gidip kaka testi yapmalarını isteyip onun sonucuna göre bir yol izlemeye karar verdim. Prematüre ve doğum kilosu çok düşük olduğu için bağırsak gelişimi geç olabilr deniyor. Kaka yapamadığı zaman inanılmaz huzursuz yaparken ağlıyor. Ilaca raģmen mama bile ićiremiyorum. Çok yoruldum denizi geçtik derede can çekişiyoruz resmen. Yaşamaz denen yavru şükür o yolları geçti ama kabızlığı aşamıyoruz. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?Fikirlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim