Doğduğundan beri aşırı gazlı bi bebek ek gıdaya başladığımdan beri de kabız kakasını yapamadığı günler asla uyumuyo sürekli ağlıyo çığlık çığlığa gün kurusu yediriyorum zeytinyağı içiriyorum yemeklerini zeytinyağıyla yapıyorum ama yok yapmıyo bir gün yapmasa ikinci gün kıyametler kopuyo gazından çok çektim uykusundan öyle şimdide bu başladı nasıl geçicek bilmiyorum