Iska_baby_ Kizlar selam.bebegin tam 1 aylik oldu.3 gundur kakasini yapmiyor.doktoruda bugun telefonu acmadi.2 gun bekledim normal ola bilir diye ama simdi cok endiseliyim. Basina gelen oldumu? Ya ne yapmak lazm boyle durumlarda
Deletedmom115 Iska_baby_ Benim oğlum o aylarda 8 gün yapmamıştı doktor buna bile normal dediyse 3 gün hicbir şey merak etmeyin.
Sltn Iska_baby_ anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal.1 aydan sonra 6 7 günde 1 yapmaya başlamıştı kızım. Her doktor normal dedi yapana kadar gün sayıyordum😄
Papatyam Iska_baby_ sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar çok normal. Tabi kakası cıvık ve zorlanmadan yapması da önemli. 3 gündür yapmadığı için huzursuz değilse ikin miyorsa sorun yok demektir. Kızım 5 günde bir yapıyordu sadece anne sütü aldığı dönemde.
Mlkengn Benim kızım 7 gün yapmadı doktora sordum anne sütü ile beslenen çocuklarda bazen olur sıkıntı yapma dedi. 7. Günün sonunda yaptı. Benim kızımda 1 buçuk aylık. Normal yani endişelenmeyin
Yarenelibol_ Iska_baby_ bn gün sayıyorum 3,günde 10 günde bir yapar doğdugundan beri düzensiz kakası iki bucuk aylık oldk düzene girmedi hala 3,4 günde bir yapar normalmiş canm blki on doktor gezdk hepsi aynı diyor merak etme