Fatmanna Gizemta merhaba bu tarif ettiğiniz tıpkı bizim yaşadığımız durum. Ama biz değil paketli ürün evde rafine şekerle yapılmış kek bile vermiyoruz. Şuan hayatında şeker bile yok. Biz nasıl bir yol izleyelim başka bir nedeni var mı acaba
Gizemta Fatmanna inanın bilmiyorum o bir dönemdi 3 hafta civarında sürmüştü sanırım hafta da 3 kez oluyordu.. ben paketli ürünü kesince bitti yani bir anda bitti üzerindende baya geçti bir daha hiç tekrarlanmadı. Umarım en kısa zamanda sizinki de biter🙏
Mommy2b Omerinannesi342 11,5 aylık kızım bugün ilk kez bu durumu yaşadı. Çığlıkla nefesi tıkanırcasına ağlamasına koştum ama uyuduğu için kafası geri düşüyordu, 5-10 dk ağladı ilk başta sesimize tepki vermedi ağlamaya devam etti daha sonra sakinleşti ve hiç uyanmadan uykusuna devam etti. Bu tek sefer olabiliyor mu yoksa devamı gelecek midir? Neler yapılmalı tecrübelerinizi paylaşır mısınız? nurelem Serap__ Gizemta ikizerkekannesi Fatmanna
ikizerkekannesi Mommy2b açıkcası hiç bir şey yapmadım 26 aylıklar biri artık geceleri deliksiz uyuyor ama diğeri en az 2 kere uyanıyor hala 🤦🏻♀️
ikizminikler Omerinannesi342 kaç aylık bebeğiniz benimkinde de iki üç kere oldu acı acı ağladı uykusunda