YoldasYilmaz minikkoglumm çocuğunuzun kaydını e nabizda sol üst kosede cocuk diye yaziyor oraya tıklayıp oradan yapacaksınız.cocukka ilgili her işlemi anne veya baba e nabizi üzerinden oradan yapmanız gerekiyor.
Mircet minikkoglumm bebeğinkinide değiştirmen lazımdı e nabızdan sen kaydını alınca otomatik olarak değişmiyor bizdede öyle olmuştu ama aşısını yaparlar 12 saatte onaylanıyor zaten kayıt
mavilimsi minikkoglumm e nabız dan kendi e devletinize girerek yukarıda cocuklarim kısmından değiştirin 24 saat sonra aile hekiminiz guncelleniyor