biryavuzkusu merhaba özellikle son cümlenizden çok etkilendim ve yazmak istedim benim bebeğim de 4 aylık ve sadece 10 gün emzirebildim sarılık kilo alamama v.s derken mama verdim ve tabi ki beni emmedi ve sütüm de bitti zaten de çok azdı. 2 ay boyunca sürekli ağladım psikolojim bozuldu emziremiyorum diye ama sonra hasta bir bebek gördüm instagramda ve o gün dedim ki çok şükür benim bebeğim sağlıklı Yanımda gülüyor nefes alıyor varsın mama içsin. O anneye sorsalardı bebeğin sağlıklı olacak ama sadece mama vereceksin diye 1 saniye düşünür müydü sizce. Demem o ki evet anne sütü mucize emzirmek bi kadının yaşayacağı en mükemmel his elinizden geleni tabi ki yapın ama sırf bu nedenle çıkmaza düşmeyin. Bebeğinizin her anının saniyesinin tadını çıkarın çünkü asla bir daha geri gelmeyecek günler yaşıyoruz. Sağlıkla kalın.