Sağım makinesi olarak ne kullaniyorsunuz? İş yerinde sağım yapanlar eve gidene kadar sütü nasıl muhafaza ediyorsunuz? Benim iş yerimde soğutucu bir dolap filan yok. Nasıl çözüm bulabilirim? Yardımcı olur musunuz lütfen Haziran da iş başı yapicam ve süt sağma makinem yok nasıl yapcam hiç bilmiyorum ne kadar sürede sağım oluyor hiç bilmiyorum. Nasıl saklamaliyim eve nasıl goturmeliyim…