Çok insan görmemekten oluyor .Benimkide öyleydi bir tek anne baba görüyordu gurbette olunca kimse de coronadan gelip gitmedi kimi görse ağlıyordu .Ben sadece bana bağımlı olmasını istemediğim için şuan ailemin yanına geldim üç gün ağladı onlara gitmedi üçgünün sonunda herkese gitti beni arabadı çok şükür