12,5-13 aylığız.
aynı sorun bizde de var ya.
kızsa vuruyor , sevinse vuruyor..
Yapma da dedim, tepkisiz de kaldım “şlaakkk” diye indiriyor yüzüme gözüme neresi denk gelirse artık…bi de ben yoksam yakınlarında kendi saçını başını yolarcasına çekiştiriyor kendini ve de vuruyor ya…
bi an önce geçsin şu vurma dönemi..
haaa unutmadan vurma dönemi bitmeden eşyaları balkondan atma evresine girdik 😬😢