Caglarass aslında benim bebeğim 13 aylık oraya yazdığım yeğenimdi yani ablamın çocuğuydu insanları yormamak adına kendi kızım gibi yazdım ama gerçekten kendi kızımdan ayırmam da şu an çok iyi gönlünüzü ferah tutun hatta benim kızımdan daha iyi gülmesi , şirinliği :)) hiç sıkıntı etmeyin bebekler kendi kendini iyileştiriyor hatta yeğenimin kalbi de delikti o bile kapanmıştır çünkü bu konuda doktor geliştikçe kapanacağını söylemişti sakın olumsuz şeyler düşünmeyin ilk başta doğduğunda bize de ameliyat denildi ama bebeğimiz çok şükür ona gerek kalmadan 10.gün çıkışı sağlandı iyi oldu şu an da da sorunumuz yok rahatça tuvaletini yapıyor zaten yaptıkça da düzeliyor inşallah sizin bebişinizde sağlıklı bir şekilde gelir🙏🏻Dua edelim hep birlikte 🌸