yasyas bende çok araştırdım öyle yaptırmıştım ilk önce kremle uyuşturdu sonra iğne yapılırken biraz ağladı sonra hemen emzirdim filan 20 dakika sonra başladı hoca beş dakika sürdü klipsi taktı ucunda kalan deriyi kesti hemen bezini kapattık kaldırdık hiç pansuman yapmadık uyuşukluk geçmeden fitil koyduk o uyuttu biraz rahatlattı bi beden büyük bez almıştım bide ben pastaneden küçük karton bardak aldım daha rahattı üç gün sonra klips çıktı hemen banyosunu filan yaptırabildik sonuç iyiki yaptırmışımm diyorum 🥰