Vyildz Happy1003 benim kızımda ateş yapmadı ama çok fazla huysuzlandi 2gun sürdü huysuzluk ayağını ve kolunu hareket ettirdikce ağlıyordu kundak yapıp uyutuyordum hareket ettirmesin diye
Deletedmom27337 Happy1003 salı günü olduk şükür bizde ateş olmadı. Ama ebe dikkat edin ateşi çıkbçabilir dedi. O yüzden gece devamlı ateşini ölçtğm ama aşıdan beri memeyi reddeder oldu 🙄
Bebegimm1 Happy1003 bizde ates huysuzluk yapmadı gerçi simdiye kadar aşılar ates huysuzluk yapmadı sadece biraz uyku yapmisti
Mne1mom Doktorlar artık aşıların geliştiğini ateş yapmadığını söyledi. Her ihtimale karşı şurup yazdı. Biz dün olduk. Eve geldiğinde kolunu ve bacağını kımıldatamıyordu bitkindi. Daha sonra kımıldattıkca ağladı. Ama geçti korkmayın💐
Ferhatn_annesi6363 Happy1003 evet baya ateşi vardı 2 gün boyunca sürdü halsizdi kolunu bacağını oynayınca ağlıyordu 3 gün önce yaptım aşısını bugün banyo yaptırdım rahatladi kendjne geldi