Bebeğim 54 günlük iki göğsümdende emiyor normalde ama dün geceden beri sağ göğsümü reddediyor bir kerede böyle olmuştu ama sonra aldı yine aynısı yapıyor acaba neden yapıyor olabilir diğer göğsümü güzel emiyor ama sağ göğsümü vermeye çalıştığımda ağlıyor dün geceden beri çok huysuz acaba benim gibi bir sorunla karşılaşananız var mı ne yaptınız tekrar alması için ya da sebebi ne olabilir?