Alya1002 Prens03 bizim çıkmadı ama bende ebeye çıkar mu diye sordum o da çıkarsa az ateş düşürücü şurup kullanın dedi eczaneden aldık yine evde bulunsun diye cok şükür olmadı
Ahkalbim Prens03 ateş düşürücü ver ateş çıkınca zıbınla kalsın zaten 2 ay aşısı ağır oluyor diğer aylar kolay geçiyor biraz daha
Merve-HanifeDuru Kesinlikle calpol şurup al ben aşılardan sonra 1 çay kaşığı veriyordum hiç çıkmadı ateşi
ilkanne27 Alya1002 2 ay aşısını vurulduğunda bebeğinizin kolunda görüntüsü nasıl bizde pazartesi vurdurduk dün baktım sadece sivri sinek ısırığı gibi kızarıklık var acaba tutmamış mı aşımız kafam çok karışık
Alya1002 ilkanne27 2.ay aşısı kola vurulan deri altı oldugu için iz kalması gerekiyormuş yani aksine tutmuş. Şuan 3 ay 10 günlüğüz hala izi var dediğiniz gibi. Normalde kasa yapılır aşılar bu deri altı.