Kızlar 1 önce normal doğum yaptım fakat dikişlerim çok çektirdi bana halada çekiyorum. Ağrısı yanması geçmeyince başka doktora gittim ve yanlış dikildiğini öğrendim. Doğru dürüst oturamıyorum bile krem falan kullanıyorum ama geçmiyor. Tekrar dikilmesi söylendi ama cesaret edemiyorum. Başına böyle bişey gelen varmı?? Nasıl geçti süreç geçiyormu ağrısı. Naptınızda geçti lütfen yardımcı olun bana