Pdrmdr Bebeğim 40 günlük son zamanlarda her emişinde cuk cuk diye ses geliyor sanki dilini damağına vuruyor gbi. Dil bağı yok ama sanırm dudak bağı var üst dudağında bu durumu yaşayan var mı.emmesinde bir sorun olur mu?
Ahkalbim Pdrmdr Bilmiyorum belki bilen gelir konturole gidince sor yada aşı zamanı gelmiş az kalmış sağlık ocağına da sora bilirsin oranın doktorları da iyi
2prensannesi06 Pdrmdr aynı sorun bizde de var memeyi tam kavramadığı için oluyor diye biliyordum ama görünürde öyle problem yok bende merak ettim şimdi. Cuk Cuk yapıyor demi ayni bizimde 😏
Bebegimm1 Pdrmdr kahverengi kismini tamamen veriyormusunuz ondan dolayi yapiyor olabilir nette gormustum ne kadar dogru bilmiyorum bi anne emzirirken sesli sekilde emiyordu bebegi yorumlarda damagi dusmus falan yaziyordu nette yazan ne kdar dogru bilmiyorum bi doktorunuza danişın
Pdrmdr Ahkalbim benim aile hekimim hiçbir soruma tatmin edici cevap vermiyor malesef ya yarın aşıya gitcez sorcam inşallah önemli bir şey değildir
Pdrmdr goker05 sizinki de her emmesi de çıkarıyor mu ses peki dil ya da dudak bağı var mı baktınız mı
Pdrmdr 2prensannesi06 benimki de gayet iyi emiyor kilo artışı flan iyi ama ilerde sorunlar olabilir diyorlar dudak bağı diş ayrıklığına ya da beslenme de sorunlara yol açıyor diyorlar sizde bir bakın isterseniz dil ve dudak altlarına
Pdrmdr Bebegimm1 damak düşmesini de araştırdım ne olur ne olmaz diye kaldırmak için parmak koyup çekin dmişler yaptım ama aynı hala devam ediyor
Pdrmdr Bebegimm1 teşekkür edrim yarın sorcam baklm ne diyecek inşallah emmesinde sorun olmaz zten başta sarılık oldu baya kilo kaybı oldu
duygugonc Pdrmdr ilk doğduğundan beri yapıyor bebeğim emdigi zaman diğer odadan duyuluyor dediler annem gil
ElifD93 duygugonc Bebeğinizin emme sorunu çözüldümü acaba ayni sorun benim bebeğimde de var 75 günlük :( ya da neyden kaynaklanıyormus??
Baal Pdrmdr dudak bağı olunca mı öyle emiyormus acaba çocuklar?oğlum 6,5 aylık dış cikartiyor ve üst damagi sis olduğu icin dudak bağı var gbi gorunuyor,o da ses çıkartarak emiyor on gündür heralde ondan anlamadım
Eminasmomm Pdrmdr Benim bebeğim 3 ay 16 günlük doğduğundan beri var doktorumuz Bi sorun olmadığını söyledi hızlı içtiği için olabilir dedi
Miloska23 Pdrmdr bence endiselencek bi durum değil. Benim kizimda küçükken oyle ses cikarirdi vakum gibi geliyordu sesi bana. Ben o sesi çok özledim o zamanlar sütum boldu ve oyle sesler gelirdi. Kötü düşünme 🍀
BetulA Pdrmdr memeyi tam kavramıyo olabilir dik durun onu da güzel bir şekilde tutarsanız olmaz diye düşünüyorum. Bende yaşıyorum güzel tutmadığımda
Miloska23 Pdrmdr göğüslerin yumuşak olmasi normal her 2saate emzirdin için. Senin sutun var o sesi çıkarıyorsa demek ki var. Her annede bebeğine yetecek kadar sütü var, yeter ki sik sik emzir kanalar açıldıkça sütun bol bol olur. 🍀