DeryaDerin benim bebeğim 37 günlük hem anne sütü hem mama ile besleniyor. Anne sütünü de biberonla veriyorum. Kuvözde de kaldı pek gücü yoktu şimdi biraz daha toparladı çok şükür. Ben de başlarda ne kadar vercegimi hiç kestiremiyordum. Şimdi aç olup olmadığını yetip yetmediğini anlıyorum. Mamayi çok yapmıyorum bitiremeyince ziyan oluyor. En fazla bir saat içinde tüketilmesi gerektiği için. 60 cc tek seferde icebiliyor daha fazlasını icemiyor. Bende azar azar yapıp acıkınca tekrar veriyorum. Doktora da sormuştum. 60 ı 70 i geç demişti. Her çocuk kilosu bunyesi mide kapasitesi ayrı doyup doymadigina baksen demişti.