Serap0088 Ben kullandım tam 2 ay. Sonra tutunup kalkmayi ve adimlamayi oğrendi. Kaldırdım. Günde 30 35 dakika koyuyordum. 10 dakika 10 dakika bölerek. yürüme arkadaşı bana daha tehlikeli geliyor. Onunla yürürken hızlı gifiyor koruması yok, kolunu kıran bebekler oldu çevremde.
Benim için önemli olan yurutec kullanımında ve ya hoppalada şu; Bebek kendini taşıyabiliyor mu? Desteksiz oturabiliyormu? Baş boyun sırt dengesini sağlayabiliyormu? Bunlar önemli olan. Bunalrı yapamayan bebek bindirilmemeli. Ağırlık bele biner ve bu da zararlı.