Juliet2021 Merhaba 2,5 aylık 5,5 kilo civarında bebeğim için kanguru almak istiyorum kullanıp memnun kaldığınız marka ve modeli yazabilir misiniz?
DaisyMom Juliet2021 mamadusbaby kullaniyorum 50 gunlukten beri.Ama bebeginiz kucuk oldugu icin yenidogan aparatiyla beraber kullanin.🥰Trendyoldan almistim yenidogan aparatiyla beraber 180 tl civarina gelmisti.Aparatsiz 120 tlydi ama oluyor alali 2 bucuk ay Ben cok memnunum rahatlik 🥰
Minneee Juliet2021 Biz Neko smart kullanıyoruz. Yenidoğandan itibaren kullanılıyormuş ama biz 4 aylıkken başladık. Ben çok rahatım oğlum da etrafı izliyor keyifle. Ama çift taraflı kullanılanlar da varmış düşünürseniz inceleyin. Ben başta ah bileydim keşke falan dedim ama korona zamanı bana dönük olsun daha iyi diyorum şimdi.
Serife00 Mamadusbaby kullanıyorum instagramdsn sipariş verdim her yöne modelini kullanıyorum 230 TL aldım 1,5 ay felan oluyor