EzgiDuru ozaman canım hixbisey yapma.müdahale etmemen gerek.yoksa öğrenemez tuvaletini yapmayı
Benim kzıımda dogdugu andan itibaren kaka sorunu vardı. 5günde bir yapardı. Doktora gotırdım fitil falan verdi. Ama kullanmadım
Zeytinyagını poposuna suruyodum sadece catlak olmasın diye. 3 ay boyunca kaka sorun oldu. Yani yaparken ıkındı kızarıp bozardı ywri geldi agladı. Hicbir mudahalede bulunmadım. Suan 6 aylık ve hergün günde 2 kez yapıyor.